|
Sv: Stressanfall - hva skjer?
Tusen takk for svar, Streber!
Det er veldig nyttig å høre andres opplevelse av lignende opplevelser!
Moren min hadde faktisk samme opplevelse når hun kjørte bil, helt til hun oppdaget at hennes nærsynthet gjorde at hun hadde blikket en knapp meter foran bilen, og dermed kom motgående biler, skilt og svinger veldig fort og overraskende. Når hun fikk sterkere briller og lærte seg til å se lengere fram igjen, gikk det bedre.
Kitt - Tusen takk for svar! Det jeg har lest om panikkangst tidligere har hatt redsel og angsttanker som hovedsymptom, og siden jeg ikke er redd eller tenker på å dø osv, har jeg tenkt at jeg ikke har dette. Men gjorde et søk til siden du foreslo panikkangst, og fant en god oversikt på nhi.no, hvor slike tanker er nevnt, men ikke viktigst. Ser at det ofte henger sammen med depresjon, og det skal jeg ikke se bort i fra at jeg har/er/hvamannåsier.
Oj, tipper din venninne har det bedre på Levaxin!
Har mistet litt oversikt over hva som har blitt gjort ifb tester, men synes å huske at stoffskifteblodprøver er i orden, fastende blodsukker og glukosebelastning i orden, skjoldbruskkjertel ultralydundersøkt og i orden, og nevrologisk undersøkelse i orden (annen årsak for utredning, men nevner alt jeg kommer på). Adrenalin og kortisol tror jeg ikke er sjekket.