|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.
Ned 1200 gram siden onsdag. Tisser som en gal.
Vært mye her de siste dagene, men jeg har vært i godt humør og har det fint. Lest flere gang daglig her og følger med
Holder fast ved 98,8-97,6=1,2 kg
Hipp hipp hurra  for at du er i gang igjen!! Veldig godt å høre at du har det bra også! Men så fryktelig synd med NAV da Sånn sett er det veldig bra du bor hjemme hos din mor pr nå, og iaf har tilgang på noe mat. Håper jeg da Det ser jo ut som at du kommer igang igjen uten oljene, og det er jo bra. til deg!
Piken, du kunne fått lefser av meg hvis jeg hadde igjen; jeg tør ikke ta dem jeg nå siden jeg ikke kan over 5 g kh pr dag. Jeg har sluttet å måle meg, fordi jeg ikke får det til skikkelig. Kanskje dumt, men jeg får heller kjenne på klærne tenker jeg.
Jeg har hatt en tøff formiddag, med susete hode, litt hodepine, svimmel osv - akkurat som i forrige uke da jeg gikk ned i ketose. Forstår ikke dette jeg Jeg kan ikke finne skjulte kh heller, annet enn i ketolysetablettene evt? Eller i noe av medisinene jeg må ta; men det kan da umulig være svære mengder. Stixen gir en fiin farge hver dag nå, og det gleder meg. Det er nesten dagens premie det å sjekke fargen. Og mens vi er der, så har fargen de siste dagene vært litt lysere.
Nå har jeg spist eggerøre og laks; veeeldig godt med mat nå ja. Men kroppen hovner når jeg spiser da. Kanskje jeg ikke tåler mat ? Det blir rester av blomkålsuppe til middag, og ost og kjeks i kveld. Altså ost og ostekjeks til meg
Jeg er en del sulten for tiden ja; og sier til meg selv at det er mye å hente i mageregionen hvor det er bare å forsyne seg. Men du skal ikke la være å spise Prutti! Det er ikke bra vet du.
|