Vis enkelt innlegg
Gammel 23-09-11, 11:24   #3
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 58
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Dårlig mage på lavkarbo

Mange blir dårlige i magen av lavkarbo den første tiden og noen lenge. Det som ofte hjleper er å gå ganske kraftig ned på fettet og heller øke svært sakte!
Når du i tillegg er gravid, er det ikke så lett å si hva som er hva. Jeg hadde akutt diare siste trimester i siste svangerskap, men det var faktisk å fortrekke fremfor forstoppelsen jeg hadde i første svangerskap(med hemmorider, smerter, blødninger etc). La nesten ikke på meg heller. Hadde gått ned alt 3 uker etter å ha fått en jente på 4.2kg!

Hvorfor bruker du magnseium, da? Bare for søvn? Er det ikke tatt elektrolytter og andre blodprøver? Tar du jern- tilskudd? Andre svangerskapsvitaminer etc?