|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Opprinnelig lagt inn av bente1, her.
Det skal tydeligvis utrolig lite ekstra karber til før kroppen din begynner å samle vann, Dollsine, er redd du faktisk må være enda mer påpasselig med kh mengden enn meg Litt synd, men det beste er å tilpasse seg kroppen. Pass på å holde deg veldig lavt, men da må du også få i deg vitamintilskuddene dine
Drikk ekstra mye vann i dag vennen, så blir du lettere kvitt det vannet kroppen holder på
Skuldrene og nakken er hovedsaklig stressrelatert, så det er egentlig stresset mitt jeg trenger å få ned, mye er jobbrelatert, og det greier jeg ikke å få gjort så mye med, men jeg stresser sikkert litt for mye privat også....det burde jeg nok være flinkere til å håndtere...
Vet du Bente; den tanken har slått meg og. På tirsdag landet jeg på 6,65 g kh, de siste to dagene på 5,2 g (bruker å spise samme meny to dager på rad ). Og fra tidligere har jeg sett at jeg får "reaksjonen" først to dager etter feilskjær. Jeg husker i vinter så fungerte det best da jeg lå under 5 g pr dag Det er ikke mye slingringsmonn da nei... Ja ja.
Jeg vil anbefale deg å bruke varmepute på skuldre og nakke i tillegg til at du reduserer stress på jobb og privaten. Om ikke annet opplever du velvære i mens!
Opprinnelig lagt inn av Nysgjerrig nok, her.
Jeg hiver meg på den rødvinsteorien jeg også - var som sendt fra oven nå i forbindelse med ferien. Takk for den Appelsinen!! Gikk det bra i går - ble du våt eller berga du? Takk for turen i alle fall, gjorde godt. Skal ratt se vi tar på oss noe selvlysende & trangt og jogger rundt der en vakker dag. Knis. Vi er i alle fall et skritt nærmere nå enn i forigårs.
Og ja Dolla - siste dagen hjemme, reiser i natt. Dvs i morgen tidlig, men må være på Gardemnoen litt før 0400, så jeg tror ikke jeg rekker å legge meg før jeg skal dra. men jeg kan sove på flyet jeg.
Og som vanlig så er jeg sent ute... Ikke vasket tøy, ikke pakket, ikke shoppet. (Jobber best under press ja)
Hm - nå får jeg bare sette min lit til at det overfylte klesskapet inneholder noe småsnacks!! 
Ta det med ro Nysgjerrig. Ta med deg bikinien din, håndduk får du kjøpt der nede. Solkrem likeså, evt på tax-free. Et par topper i tillegg til den du har på deg, sandaler, et skjørt og vips så er du ferieklar. Dette får du faktisk ned i handveska så fremt den er stor nok. Ingen vits å sove i natt når du må møte kl 04 
|