|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Opprinnelig lagt inn av Dollsine, her.
Ah...jeg leste vektnedgang først jeg Piken, og sa meg helt enig. Og så så jeg det hindret oppgang henger meg på den jeg, hvis det faktisk virker!
Dette er vel siste dagen hjemme Nysgjerrig; du reiser i morgen du? Pass deg for storkjefta trøndere; kanskje står jeg plutselig ved siden din og spør om du er Nysgjerrig nok.
Jeg hiver meg på den rødvinsteorien jeg også - var som sendt fra oven nå i forbindelse med ferien. Takk for den Appelsinen!! Gikk det bra i går - ble du våt eller berga du? Takk for turen i alle fall, gjorde godt. Skal ratt se vi tar på oss noe selvlysende & trangt og jogger rundt der en vakker dag. Knis. Vi er i alle fall et skritt nærmere nå enn i forigårs.
Og ja Dolla - siste dagen hjemme, reiser i natt. Dvs i morgen tidlig, men må være på Gardemnoen litt før 0400, så jeg tror ikke jeg rekker å legge meg før jeg skal dra. men jeg kan sove på flyet jeg.
Og som vanlig så er jeg sent ute... Ikke vasket tøy, ikke pakket, ikke shoppet. (Jobber best under press ja)
Hm - nå får jeg bare sette min lit til at det overfylte klesskapet inneholder noe småsnacks!! 
|