Vis enkelt innlegg
Gammel 23-09-11, 08:21   #3906
Dollsine
Gjest

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Appelsinpiken, her.

Hihi.

Spanske forskere fra Navarro mener at ETT GLASS rødvin om dagen motvirker vektoppgang. Den tankegangen kan jeg gå for altså.
Men bare et glass om dagen, da.

Ah...jeg leste vektnedgang først jeg Piken, og sa meg helt enig. Og så så jeg det hindret oppgang henger meg på den jeg, hvis det faktisk virker!

Det ble ikke veiedag fra og med i dag nei; kjente allerede da vekkeklokka ringte at jeg var veldig hoven i kroppen. Og det stemte det; 0,5 kg opp siden i går. Så vi får se om det blir bedre neste fredag.

Dette er vel siste dagen hjemme Nysgjerrig; du reiser i morgen du? Pass deg for storkjefta trøndere; kanskje står jeg plutselig ved siden din og spør om du er Nysgjerrig nok.

Bente må ta vare på skuldrene og nakken sin; du har jo fått utlevert bare ett sett og må ha dem resten av livet. Har du rispute som du kan varme og legge på? Bruk det på kveldsitd så forebygger du mye.

Håper formen din er bedre Foksy!

Pruttisen er fullt opptatt med å shine opp hele Bodø by, ta litt vare på deg selv da vennen midt i dette. Kom gjerne innom og hils på i løpet av dagen.

Hvordan går det med salgsprosessen Sanna; har dere fått takst på huset? Sier megler noe om muligheten for salg?

Nå skal jeg jobbe for lønna min men i dag har jeg anledning til å kikke innom i løpet av dagen igjen. Gleder meg!!!

Svar med sitat