Vis enkelt innlegg
Gammel 23-09-11, 00:47   #10344
Yrla
Seniormedlem

Yrla sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

hehe, ja noen drømmer er jo bare HELT ulogiske, og sprø.

Det som skremmer meg er når jeg drømmer drømmer hvor jeg er sinna og rasende ! Og da ofte på folk jeg er glad i. Er så sinna at jeg er grusom, at jeg nesten kunne drepe dem. Men så vet jeg liksom ikke hvorfor, og jeg ER ikke sinna på dem i virkelighten - DET er ekle drømmer det. En gang for noen år siden så drømte jeg at jeg drepte hele familien min med kniv ! da var jeg ganske rystet og på gråten da jeg våknet. Jeg aner ikke hvorfor slike forferdelige drømmer finnes inni hodet mitt :-(

Drømmer er dramatiske. Ikke ta de personlig/bokstavelig. Jeg har også drømt at jeg drepte exen med kniv, rettere sagt jeg stakk en kniv i magen eller hjertet hans. Om han ble drept av det var ikke det viktige. Jeg tolket det som at jeg tvang han en åpning i han, fordi han er en person som stengte meg ute. Satte opp en vegg. Jeg kom ikke innpå han. Så med kniven som redskap tvang jeg meg inn. Det betydde altså ikke at jeg ønsket han død.

Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo