Vis enkelt innlegg
Gammel 22-09-11, 22:54   #3897
Dollsine
Gjest

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Foksy, her.

Jeg gruer meg ikke i det hele tatt, jeg... Er nok generelt godtroende om folk flest Men det er sant som sagt over her, vi skal ikke gifte oss, kun møtes, skravle og spise god mat. Det klarer de aller fleste damer veldig bra uansett, og vi kjenner hverandre tross alt litt fra før i tillegg

Skal bli veldig fint å feste litt mer personlighet på hver enkelt av dere, for alt kommer selvfølgelig ikke frem gjennom tastene..

Har forresten møtt forumdamer før, men det var ifb med et hundeforum. Det gikk veldig fint. Flere av de betraktes som gode venner nå

Jeg er ikke så syk at jeg har feber, eller at jeg hoster, men er tett i nesa, og litt press i hodet. Sist jeg prøvde å trene ble det ganske ille, gruer meg bare til søndag jeg nå
Kanskje ta en kopp te før natta...hørtes godt ut med fløte/rømme og stevia da...! Har bestilt slike steviaposer som ble tipset tidligere i tråden her, gleder meg til å prøve. Men det finnes i flytende form også??

Godt å høre om dine gode erfaringer Foksy.

Ta deg nesespray; det hjelper mot det meste av tetthet og pressi hodet. Håper du blir frisk så du kan løpe. Jeg skal jo sitte ringside og heie på deg!

Stevia finnes i mange varianter, jeg anbefaler dette merket. Det er mulig de andre er gode også, men jeg har landet på dette da etter å ha prøvd en annen også. Jeg har stevia med engelsk toffeesmak, som jeg tar sammen med cocosaen min, og vaniljesmak som jegbruker i bakst. Toffeesmaken bruker jeg også hvis jeg skal ta litt fløte på kvelden til kos. Bente bruker hasselnøttsmak i sjokolade og bakst tror jeg. Jeg tenkte å bestille en stevia uten smak, men glemte det sist jeg sendte inn bestilling. Trenger det ikke heller nå da jeg får disse sukettene.

Sist redigert av Dollsine : 22-09-11 kl 22:59.
  Svar med sitat