Vis enkelt innlegg
Gammel 22-09-11, 22:36   #3895
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Dollsine, her.

Det høres godt ut! Må prøves en gang.

Ja jeg var tydelig, og håper dere ikke lar dere skremme. Men jeg ser så altfor mange flotte damer undervurdere seg selv og mange er nesten selvutslettende. Det gjør meg så vondt! Hva betyr vel utseende, hvis det inni er råttent? Nei damer! Jeg vil faktisk ikke høre sånt fra noen av dere, ganske enkelt fordi dere er verdifulle, fordi dere er gode, snille, hjelpsomme, vakre, flinke osv. Noen kan mene dette er floksler, men det er det ikke! Jeg setter uendelig stor pris på dere.

Ja, vi damer er altfor flinke til å undervurdere oss selv og stille spørsmålstegn ved om vi duger til enhver tid, helt klart.
Enig - la oss prøve å droppe det der. -Og sammen kan vi både være trygge og slappe av - vi vet jo at vi alltid får støtte og hjelp her inne. Dere er fantastiske alle sammen, så heretter skal jeg kun glede meg til det treffet og ikke stille ett eneste spørsmålstegn ved meg selv og hvordan jeg passer inn, lover!!!

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat