|
Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Jeg drømmer mye. Flere drømmer hver natt. Det er vonde drømmer, triste drømmer. Drømmer som stresser meg, og som gjør at jeg kan våkne mens tårene triller. Jeg har ikke hatt en eneste god drøm de siste årene . Igjen en årsak av medisiner. :-(
Og selv om jeg våkner fra en opprørende trist drøm, så fortsetter den så fort jeg sovner igjen. Jeg har det jeg kaller Serie drømmer - det er som en tv serie - jeg drømmer liksom en ny episode hver gang. Det kan gå uker mellom , men jeg kan banne på at det skjer .... Jeg har også temadrømmer, hvor jeg drømmer samme tema gang på gang, mens noen detaljer er ulike. Drømmer bla om dyr jeg har hatt - og at de har det vondt, at jeg har glemt dem , glemt og mate og stelle, reist fra dem ...... og våkner helt utav meg :-( Drømmer også at jeg er tilbake på en tidligere jobb, og føler at alt der er kaos. Ting er ikke som før, jeg mester det ikke, og stresser meg veldig opp for å prøve få oversikt og kontroll. Og jeg drømmer at jeg virkelig må tisse, men samme hvor jeg er ( på tog, ute, i en butikk, på en skole osv) så finner jeg ikke et toalett hvor jeg kan være i fred ! Enten så mangler det vegger, eller det er bare glass vegger, eller døren kan ikke lukkes, eller forhengene er for små .... og dette stresser meg også opp.
Jeg kan ikke legge meg og stå uthvilt opp - for natten er også stressende for meg.
Akk ja .... Heldige dere som ikke husker drømmene, og dere som drømmer gode drømmer :-)
|