|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Opprinnelig lagt inn av bente1, her.
Så kjekt å treffe hverandre da, sikker på det var kjempe koselig - veldig spent på hvordan det blir i desember jeg Tenk om ingen av dere liker meg i virkeligheten da
Det blir spennende å treffe hele gjengen - men det blir nok veldig bra også. Jeg tipper vi er hyggelig - hihi.
Og til den siste setningen så svarer jeg som Pruttis: "Kutt ut!".
Tviler du på at du liker oss? Eller bare omvendt?
I alle tilfelle så er det vel ingen av oss som skal tvangsgiftes med hverandre, vi må ikke bli bestevenner - vi skal tilbringe en dag eller to i lag - spise god mat og skravle. Og det går nok helt fint.
For å se det på en annen måte - vi blir ikke mere fremmed for hverandre enn vi er nå. Det er uvissheten om at vi ikke vet som har vært / er værst for meg, - at jeg skal oppdage at jeg kjenner noen av dere fra før av - og at det er et menneske jeg ikke liker (fra før av). Og hva er sjangsen for det liksom? Minimal.
Så har vi jo valgt å bruke nick her inne, og jeg tror vi skal ta godt vare på anonymiteten til hverandre. Det er nå min tanke da...
Hopp i det; og sett i gang med bestilling av tog / fly / barnepass / hotell / kennel - eller hva som skal til. OKi?
Gleder meg til å se deg Bente - og de andre.
|