Vis enkelt innlegg
Gammel 22-09-11, 19:24   #3870
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Dollsine, her.

Takk Bente. Vet du, at uten støtten fra deg så hadde jeg ikke fikset denne Bente-pakka. En vakker dag - snart - skal du få en stor klem for at du er du og gjør som du gjør. Inntil videre må du nøye deg med disse

Suppen var veldig god; klart ikke som toro sin hvis du er ute etter samme smaken. Men du bruker blomkål for å få suppa tykk; det er derfor det er litt viktig å bruke minimum med vann og heller spe ut etterpå hvis du synes det trengs. Jeg kunne tenkt meg litt mer fløte i, men da ble den for tynn. Glemte å si at en skal smake til med salt og pepper til slutt.

Gleder meg til å gi deg en stor klem også Skulle da bare mangle om vi ikke skulle hjelpe hverandre

Jeg har aldri likt toro sin suppe. Jeg har alltid vært en "lage alt fra bunnen av med friske råvarer"-person. Så sånn sett (også) passer lavkarbo filosofien meg perfekt, med noen små tilpasninger kan jeg lage alt som før. Men suppe har jeg aldri prøvd meg på enda, så denne skal bli den første - neste uke en gang tenker jeg - i morgen blir det pizza med pizzabunn fra lavkarbohuset på meg og sønnen har jeg planlagt

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat