Vis enkelt innlegg
Gammel 22-09-11, 13:25   #10305
Huldr
Gudinne

Huldr sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 53
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av 157cm, her.

Jeg husker nesten alltid mye - vet jo ikke om det er alt, får ikke akkurat kontrollert det i ettertid. Men det at jeg husker så mye av det gjør i alle fall at jeg ikke kan være i tvil om at drømmer (mine, i alle fall) er randomiserte oppgulp av ting som har vært gjennom hodet iløpet av de siste par døgnene, hehe. Ingen dypere meninger å hente der, gitt!

Jeg har også mye sånne drømmer, stressende drømmer som du beskrev det som lenger oppe. Det er nok en ME-greie, ja ... Jeg har samme søvnmønster som deg (altså alt for lite og dårlig kvalitet) også. Men jeg er helt nødt til å ta det igjen (forsøksvis) med flere søvnperioder i løpet av dagen, fordi kroppen stresser fælt med så lite søvn. Jeg har faser med denne typen søvn som veksler med perioder der jeg sover og sover.

Men det finnes mange typer drømmer, og jeg har heldigvis innimellom et rikt og meningsfylt drømmeliv! Jeg husker best drømmer jeg har utpå morgensiden eller om jeg sover på dagtid.

Interessant med magnesiumen, Okie! jeg tar også magnesium, men har konstant underskudd likevel fordi nyrene mine skiller ut alt for mye vann.

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt