Vis enkelt innlegg
Gammel 22-09-11, 12:26   #180
Bee
Seniormedlem

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordland
Alder: 44
Bee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt likt

Sv: Veiedag for 15 kg-gjengen

Turte å veie meg i dag. Veide meg jo ikke sist uke, så da måtte jeg jo nesten nå da.

De siste 2 ukene har jeg......

Gått opp 900 gram. Og med tanke på all dritt jeg har putta i meg, så er det jammen ta meg ikke verst.
Har pussa opp kjøkkenet så det ikke har vært mulig og lage mat der inne, så det har gått i følgende:

200 gram freia melkesjokolade med kvikk lunch og havsalt.

500 gram salt potetgull

1 pose maarud ost- og løk potetgull

NUDLER! (wtf? Er jo ikke godt en gang)

Pizza x flere

osv, osv...høykarbolista goes on and on.

Men! I dag er en ny dag, kjøkkenet er ferdig og jeg akter og holde meg på lavkarbo. Tidligere ville så lang tids utskeielser ført meg så langt vekk fra lavkarbo at jeg ikke hadde stoppa før jeg hadde lagt på meg 10 kg igjen. Men nå vil jeg ikke ha mer karboskit. Er så uggen og gåen i kroppen at jeg nesten ikke orker å gjøre en dritt.

Ingen god følelse.

Starta i alle fall dagen med 2 store lavkarboknekkiser med salami og frokostsalat, og skal straks hive meg over litt fenalår med rømme.

Middagen har jeg ikke funnet ut av enda, men regner med jeg får god inspirasjon fra middagstråden her inne.

Jaja, dette ble langt, men jeg måtte bare tilstå mine synder så jeg kan legge de bak meg og komme på rett kjøl igjen.

Forresten, om dere vil se bilder fra kjøkkenet, kan dere se de her!

Bee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - for life Svar med sitat