Vis enkelt innlegg
Gammel 22-09-11, 12:19   #14
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 58
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Et eventyr er over...for tidlig.

Opprinnelig lagt inn av ketoseprinsen, her.

Uansett hvordan man vrir og vender på det har jeg aldri hatt lavt blodsukker før jeg begynte på denne kuren. Og ja, noe er galt hvis det skjer, men det riktige er uansett å slutte med lavkarbo når det tydeligvis gjør meg mer dårlig?
Ikke noe hadde gledet meg mer enn å fortsette på kuren akkurat nå.

Inntil du er utredet av noen som kan finne ut av denne evnt sammenhengen mellom bls og adrenalin, , bør du spise mer karber, ja, men det betyr jo ikke at du må ta av og spise loff og berlinerboller, pasta og poteter hele dagen.
Et Fedonkosthold på rundt 150karber med mye langsomme karbohydrater bør ikke sende bls ditt i bånn!

Det bør uansett kjøres en del tester på blodsukker og alt som har med det å gjøre! Føling er faktisk livsfarlig, så dette må noen finne ut av!