Vis enkelt innlegg
Gammel 21-09-11, 23:12   #3847
Nysgjerrig nok
Medlem

Nysgjerrig nok sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Hovedstaden
Nysgjerrig nok er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Dollsine, her.

Hei igjen! Jeg sjekket ang menyen i selskapet nå, og fikk høre det er spansk tapas. Bestilt fra en restaurant. Så da går det bra tenker jeg. Selv om det er potet i den spanske omeletten, og sikkert mye annet i resten. Jeg kommer nok til å kjøre også, slik dere foreslår.

I morgen tenkte jeg å ha blomkålsuppe til middag. Er det noen av dere som har en god oppskrift? Jeg prøvde en jeg fant her på forumet men den var ikke god Eller... Kan jeg spise det? Blir det for mye kh? Har to egg og 25 gram majones til.

Så synd med datteren din Foksy! Håper det går fort over og at hun ikke får noe men. Synes dere tre er tøffinger som planlegger treff i morgen! Jeg er jo pysa som kommer med nellik

Grattis med nye klær Piken! Det er alltid en glede å kjøpe klær når en føler det er vel fortjent! Og du har fortjent det

Mon tro om jeg har mistet noe? Bente snakker om at hun ble perpleks og Nysgjerrig har svart noe kjapt?

Synes jeg ser det for meg Nysgjerrig, fin og fjong - og ingen sier noe. Da er det viktig å ha selvironi og kunne le av seg selv

Rimelig sikker på at ingen har sett noe, sitter jo stort sett ved pulten hele dagen. Men uansett da -

Og til det å svare kjapt - det er jo lettere når man får betenkningstid, som jeg fikk. Men å ha noen setninger i beredskap til sånne dumme kommentarer er en treningssak.

Nysgjerrig nok er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat