Vis enkelt innlegg
Gammel 21-09-11, 22:01   #3830
Nysgjerrig nok
Medlem

Nysgjerrig nok sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Hovedstaden
Nysgjerrig nok er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Dollsine, her.

Jeg blir gjerne med! Når og hvor? Altså lørdag men til hvor?

Ketolysetablettene finner du mer info om på ketolyse.no. Eller i denne teksten: Hvorfor skal man ta tabletter i forbindelse med kuren?Tablettene inneholder mineraler og vitaminer som har effekt på fettforbrenningen og stoffskiftet. Det er tatt høyde for hvilke vitaminer og mineraler som forekommer i kuren og hvilke det er vanskelig å dekke behovet for. Sakset fra ketolyse.no

Jeg har tatt dem i lange perioder, men lurer på om det var de jeg fikk så gæli hjertebank av Iaf sluttet bankingen da jeg sluttet med vitaminene, og motsatt.

Det er ikke sukker i de pepsiduoene da. Eller andre søtstoff som er uheldig på LK. Det kan synes som at alt er ille for meg da... Navnet minner meg forresten om pepsi max. mmmmmm

Haha - du skulle hett Pepsine du!! Jeg har fått i meg noen liter med det jeg også gitt, men gikk greit å kutt ut. Nå blir det funlight. Vet ikke om det er noe bedre - men jeg blir ikke så oppblåst i all fall.

Drar til Hellas - Pellepones.
Bare en uke da, men det skal bli så godt. Jobber skjorta (ikke bokstavelig talt) av meg for tiden. 100 baller i lufta og fullt kjør - noen ganger er det sånn jeg vil ha det, mens noen ganger blir det litt i overkant..og nå er jeg snart veldig sliten.

Liker du ikke vin - eller holder du deg unna pga ketosen?

Nysgjerrig nok er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat