|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Opprinnelig lagt inn av Nysgjerrig nok, her.
Forresten (!) Jeg har jo helt glemt å plage dere med og minne om at det kun er to dager + noen timer til jeg drar. 
Og det værste var nesten at jeg ikke var helt klar over det selv - før jeg skrev det ned nå. Dææven.
Må jo begynne å vaske litt tøy, shoppe litt og sånt da.
Ca tre dager da - til jeg ligger horisontalt og fniser med en tørr hvitvin...

Åh............heldiggris!!! Og da tenker jeg ikke på vinen altså! Jeg sitter her med varmepute under føttene nå, for jeg er iskald. Blir gjerne med deg jeg; er jo snill og grei, og gjør stort sett som jeg selv vil
Jeg ser at Bente har svart deg på Stevia; jeg har hørt at enkelte helsekost selger det under disken så man må spørre. Det er ikke tillatt solgt i NOrge, men det er lov å importere til eget bruk.
Jeg og er redd for at det lille søte skal gjøre noe med hodet, men jeg har gått fra å bruke mange suketter i teen til bare en, og tenker at det kan jeg jo fortsette med om jeg bruker stevia også. Da blir det te med en anelse søtt og ikke veldig søtt med tesmak
Jeg er ikke sulten nei Bente; så jeg trenger ikke oljene midt på dagen. Jeg tok dem for å forebygge frysing og evt svimeanfall som jeg jo hadde sist uke. Det er mye som er sammenfallende med halsbrannen, både at jeg spiste røkelaks til lunsj, oppstart med ketolysetablettene, og den dagen med mye fett på en gang. Jeg kutter ut en oljedose og både laks og vitaminer noen dager, så får jeg se.
Kjøpte meg forresten SB12 i dag, tyggisen som er ok på LK. Det er bare såååå lenge siden jeg har spist tyggis, jeg som var vant til å ta etter hvert måltid for å rense tenner. Tok en i dag for å få noe annet å tenke på enn halsbrannen. Og det var godt å tygge! Men til den prisen blir det en bare hvert jubelår. kr 59 for 12 tyggegummier
|