Vis enkelt innlegg
Gammel 21-09-11, 20:43   #6
Yrla
Seniormedlem

Yrla sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Hva gjør jeg galt ?

Det er ikke sikkert du gjør noe galt, men at du forventer en nedgang fortere enn det er mulig å få til.

Det er jo ikke slanking dette, og da går det tregere.Særlig tregt går det for de som har lite å gå ned.

Bruk som anbefalt diett.no. Kanskje du må se på kcal også, så ikke trykk i deg ekstra fett før du ser hvordan du ligger an prosentvis og næringsvis.

Det er to måter å få høyere energiprosent fett i forhold til protein gjennom kosten, enten å øke fettandelen eller redusere proteinandelen. Man skal jo hverken ha for mye eller for lite protein. Mengden du skal ha kan du regne ut for å finne ut hva som er rett for din kropp og treningsmengde. Det finnes tabeller her inne og "der ute."

Jeg anbefaler deg å lese om ketolyse her inne eller via boka. Om du vil ha sikrest kort for å vinne vekttap holder du deg til grønnsaker som eneste karbohydratkilde.Kanskje, siden du er utålmodig, skal gjøre det til du er fornøyd, og deretter spise noe friere etterpå?

Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat