Vis enkelt innlegg
Gammel 21-09-11, 16:46   #1
ketoseprinsen
Medlem

Medlem siden: Aug 2011
ketoseprinsen har en fantastisk aura rundt segketoseprinsen har en fantastisk aura rundt seg

Et eventyr er over ... for tidlig

Meh.
Jeg har skrevet litt her før om at jeg fikk lavt blodsukker av denne dietten. Legens råd var at jeg skulle droppe kuren og bare unngå sukker, leve "vanlig sunt". Jeg prøvde å øke fra 20 til 40 karb om dagen, og gikk ikke ut av ketose likevel. Det var bra, men nå i dag på jobb gikk jeg rett på ræva gitt. 1,8mmol var blodsukkeret mitt på, rett på legevakta. Der fikk jeg sukkervann og sjokolade.
Så legen har mer eller mindre sagt at jeg ikke kommer til å ha et veldig bra liv om jeg fortsetter. Dette var da lege nummer tre som sier det samme.

Jeg har gått ned 16kg, og fra 37 i bmi til 32 i bmi siden 4.august og føler meg bedre enn noensinne så dette var en virkelig vond nyhet.
Føler meg superfeit allerede bare fordi jeg fikk sjokolade på legevakta.
Fikk en sprøyte av noe slag også som gjorde meg ordentlig kvalm.

Så ketolyse er utelukka for meg fremover, noen tips på andre dietter jeg kan gå på som ikke har for lite karbohydrater, lar meg trene aktivt og ikke storme de 16kg'ne opp i vekt igjen?

ketoseprinsen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ned 35kg med ketolysekuren. Høykarbo treningskosthold nå. :o Svar med sitat