Vis enkelt innlegg
Gammel 21-09-11, 14:03   #3801
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Var stille her i dag dere.

Tenkte høre med dere hva dere gjør når mennesker dere egentlig kjenner ganske godt begynner å sette dere til veggs mhp kostholdet. Til nå har jeg egentlig hatt bare positive opplevelser med folk jeg kjenner godt, alle negative personer har egentlig vært folk jeg ikke har så mye med å gjøre, så da gidder jeg ikke bry meg. Men i går ble jeg satt litt til veggs av en jente som jeg også jobber sammen med i syret i salsaklubben. Hun er sykepleier og tok på seg en veldig "jeg vet bedre enn deg" holdning. Jeg synes det var litt vanskelig å reagere. Hadde jo ikke lyst til å komme i krangel med henne, men greide heller ikke la være å motsi henne. Prøvde å være høflig og diplomatisk, men syntes det var litt ubehagelig. Har dere vært oppe i slike situasjoner, og i så fall, hvordan har dere reagert?

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat