Godkveld damer, koselig å komme inn her og lese det dere har skarvlet om Så du fikk oppskrift på grøt Dollsine, det er den første av de to oppskriftene Sanna la ved som jeg bruker - synes det blir best med masse fløte i Litt for ung er nok han jeg hadde kurs med i kveld. Jeg har han på opplæring som instruktør på kursene nå, og det er helt fint. Men det er faktisk enkelte områder jeg ikke lenger gidder drive med opplæring på...... Vil nok ha en som vet hva han driver med På det området savner jeg han Fyren veldig, vi passet perfekt sammen på det området Jammen , dere har jo funnet hverandre 100% dere jo hmmm kanskje jeg må lese meg opp på dette så jeg ikke faller helt utafor her i desember..... Sliten etter en lang kveld, men matmessig holdt jeg flott i 7 timer på smørgrøt altså! Overrasker meg stadig hvor lenge en kan holde på litt (jaja mye da...) fett! Hadde noen fortalt meg dette før jeg begynte på lavkarbo ville jeg bare ledd av dem. Deilig altså Men nå er jeg klar for litt kveldsmat, blir kokosbrød med smør og ost, for sliten til å begynne å styre med noe