Vis enkelt innlegg
Gammel 16-10-05, 15:56   #6
nøtta
Seniormedlem

nøtta sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Alder: 38
nøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressurs

Sv: Jeg klarer ikke mer!!!!!!!!!

Opprinnelig lagt inn av Iset

Jammen jammen... Kunne den ikke vart i 4-5 timer da? Ringenes Herre varte jo lenge, hvorfor må HP vare så kort da? Fordi den har lav aldersgrense? Årh! :sur og sint og irritert og rasende:

Jeg har nettopp begynt på femmern nå, ser den er på 850 sider. Skulle ønske den var på 10.000 sider jeg da...

Hva skal jeg gjøre når jeg har lest alle bøkene ut? Må jo vente et par år på den siste boka og.. Jeg husker da jeg la bort den aller siste boka i Sagaen om Isfolket, nr 47. Tårene rant og jeg var helt ødelagt... Hehehe.
Lever meg FOR mye inn i det, tror jeg. Men det er jo så spennende... Kunne godt levd i en slik trollmannsverden jeg, ikke meg imot.

men nå synes jeg du skal komme deg til din egen dagbok og gi oss rapport om bursdagen og hvordan det går med deg .... ( eller har du gjort det alt kanskje ?? ...)

Skal ned 5 kilo.
vekt mandag 26jan 77kilo.
vekt mandag 2 feb 75.7
nøtta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo max 50 om dagen. Svar med sitat