Vis enkelt innlegg
Gammel 20-09-11, 16:08   #10221
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 58
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Regret, her.

Jøss, er det virkelig så mye mat man skal spise på en og samme dag? Da forstår jeg litt mer om hvorfor jeg driver å sovner overalt hver dag! Men er ikke det der ment mer for å vedlikeholde vekten framfor å slanke den? Ønsker fortsatt å gå ned i vekt, men må spise normalt fra nå av og skal derfor også begynne å trene mer også.

Det er faktisk ment som slankemat! Det er ikke så mye mat, det er bare ofte mat! 10- 12 mandler som mellommåltid er jo ikke mye, eller en skive kålrot! Det er mye mindre fett og litt mer mat enn vi er vant til på LCHF, men det fungerte veldig bra for mange av de jeg gikk på kurs sammen med!
Lite og ofte, er vel parolen!
Trening står jo for max 10% av vekttapet, men muskler hjelper til med å opprettholde forbrenning etc, så det er lurt med noe fysisk aktivitet utover det vanlige hver dag!