I går kveld fikk jeg endelig sammen en pannekakerøre Håper dørstokkmila er verst, og at nå som jeg er i gang med det igjen skal det gå greit å fortsette. Det var fryyyyktelig travelt i morges da. Jeg står opp kl.6 og må ut kl.7. Det er så enkelt for mange å si du må stå opp tidligere. Men helt ærlig - det klarer jeg ikke. Er sykt avhengig av søvnen min, og kl.6 syns jeg er smertegrensen min. Men - prøver så godt jeg kan å gjøre så mye klart på kvelden. Pakke sekker til barna, legger frem klær osv er en selvfølge. Pappaen i huset tar matpakkene heldigvis Og selv om jeg føler at jeg gjør det så lettvindt som mulig (lager røren på kvelden + har pannekakejern) så ble det veeeldig knapp med tid her i morges. Så, tror kanskje jeg må vurdere å steke de opp på kvelden også *hhmm* Går vel like fint å spise de kalde som varme. Her er forøvrig oppskriften som jeg bruker og LIKER skikkelig godt. Jeg har prøvd mye rart før jeg fant en god en 2 egg 4 ss cottage cheese 2 ss rømme 2 ss rapsolje 1 ss kruskakli 2 ss proteinpulver en klype salt en klype bakepulver 2ts natreen pulver Stekes som en stor pannekake eller som 2-3 små i smør på begge sider. Middels varme Kan være vanskelig å snu, litt porøs. Serveres med sukkerfritt syltetøy e.l.