Vis enkelt innlegg
Gammel 20-09-11, 10:53   #57
Elanessë
Seniormedlem

Elanessë sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Elanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt likt

Sv: Back in style!

I går kveld fikk jeg endelig sammen en pannekakerøre Håper dørstokkmila er verst, og at nå som jeg er i gang med det igjen skal det gå greit å fortsette.
Det var fryyyyktelig travelt i morges da. Jeg står opp kl.6 og må ut kl.7. Det er så enkelt for mange å si du må stå opp tidligere. Men helt ærlig - det klarer jeg ikke. Er sykt avhengig av søvnen min, og kl.6 syns jeg er smertegrensen min.
Men - prøver så godt jeg kan å gjøre så mye klart på kvelden. Pakke sekker til barna, legger frem klær osv er en selvfølge. Pappaen i huset tar matpakkene heldigvis

Og selv om jeg føler at jeg gjør det så lettvindt som mulig (lager røren på kvelden + har pannekakejern) så ble det veeeldig knapp med tid her i morges. Så, tror kanskje jeg må vurdere å steke de opp på kvelden også *hhmm* Går vel like fint å spise de kalde som varme.

Her er forøvrig oppskriften som jeg bruker og LIKER skikkelig godt. Jeg har prøvd mye rart før jeg fant en god en

2 egg
4 ss cottage cheese
2 ss rømme
2 ss rapsolje
1 ss kruskakli
2 ss proteinpulver
en klype salt
en klype bakepulver
2ts natreen pulver

Stekes som en stor pannekake eller som 2-3 små i smør på begge sider. Middels varme
Kan være vanskelig å snu, litt porøs. Serveres med sukkerfritt syltetøy e.l.