|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Godmorgen alle sammen
Opprinnelig lagt inn av Dollsine, her.
God morgen damer! Sover dere ennå? Ein skal ikkje sova burt sumarnatta veit dere. Jeg har glemt hva siste minstenotering var jeg, men tror dagens vekt er ny notering: 81.2. Merker det på buksa i dag at noe har skjedd, den er ny og strammet atskillig over magen for ei uke siden.
Ha en vakker dag alle dere vakre damer!
Jeg har kontroll, og ja, det er ny minstenotering Jippi, Dollsine, er det ikke deilig å kjenne at klærne sitter litt løsere
Har en litt travel dag, men skal prøve å være innom i løpet av dagen og se om det er noe aktivitet, siden kvelden min er så fullstrappet
Starter med nye kurs i kveld (og med ny mannlig instruktør, så denne gangen er jeg, i alle fall nesten, 100% sikker på at jeg slipper å ha kurs med HAN ) Gleder meg stort til kvelden!!
Tidligere har jeg sagt at de tre s-ene jeg ikke kan greie meg uten er salsa, sex og sjokolade..... Nå ser det ut til at jeg faktisk greier meg helt fint uten sjokolade. Sex virker det også som jeg er nødt til å greie meg uten (hmmm)... Så da er det bare salsaen igjen så jeg får gjøre maksimalt utav det, hehehe.
|