|
Sv: Jeg skjønner ingenting
Å sette seg inn i næringsinnholdet til sånn ca alt jeg handler, er egentlig det jeg føler er nøkkelen til suksess! Kunnskap er gull. Å oppdage karbofeller, og å finne ut at man kan spise godt og mye av enkelte ting man liker, uten å ha dårlig samvittighet overhodet, har gjort at jeg har gått fra å være lett overvektig, til å bli slank og spenstig igjen 
Å "kjenne igjen" stivelsesholdige produkter er noen ganger litt vrient. Jeg vil anbefale deg å bruke næringstabeller, selv om det er et ork den første måneden. Dette vinner du på i lengden! Hvem hadde ant at f.eks. sellerirot eller jordskokk smaker søtt og godt, uten å ha noe særlig med karber, og kan brukes i gryter, gratenger eller annet der du ville brukt potet. Generaliserende huskeregler er gode å ha, men man lever så mye friere om man VET.... nam 
Før eller siden savner man noe fra et høykarbokosthold, og det finnes veldig mye man kan erstatte det med om man lærer noen triks, undersøker råvarene, og bruker forumet. Sug etter sjokolade, potetgull, pizza er så mye mer enn sult....
|