Vis enkelt innlegg
Gammel 20-09-11, 00:19   #67
Biggie Small
Medlem

Biggie Small sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Alder: 57
Biggie Small er virkelig snillBiggie Small er virkelig snillBiggie Small er virkelig snillBiggie Small er virkelig snill

Sv: Fedon advarer mot lavkarbohysteri

Jeg skjønner ikke problemet. Hvis jeg drikker et glass med 2dl. fløte så er det "ekstremt"? Mens hvis jeg har samme mengde i et par kopper kaffe eller te, så er det "normalt"?

For at jeg skal få nok fett på Skaldeman må jeg gjerne ha 50gr. smør i panna hver gang jeg steker noe (bacon), allerhelst olje som gir 100% fett.

Tror dere kroppen bryr seg om man spiser en tykk skive smør på en LC brødskive, rullet inn i en osteskive eller kun smøret?

Mest mulig ubehandlede produkter, balanse mellom de tre energi-typene og mengden kalorier man kan legge seg på for å få kroppen til å passere platåer og unngå "spare energi"-reaksjoner er det viktigste mener jeg.

For noen er det 4500 kcal og 75% fett, for andre er det underskudd i kalorier, og derfor en mer begrenset fettmengde.

Tricket er å gjøre som Skaldeman, virkelig studere hvem du er kroppslig. Tar du deg den tiden, får du ofte mye bedre kontroll.

Biggie

Biggie Small er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 20-50 gr. karbohydrater + forsøk på avslappet kcal underskudd.. Svar med sitat