Vis enkelt innlegg
Gammel 19-09-11, 22:09   #3765
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.

Kjære Bente mi. <3

Fint at du har hatt enda en seanse, håper den gjør godt. Det ripper nok opp i elementer fra lang tid tilbake, men i tiden framover vil du nok sette pris på den innsatsen du gjør den dag i dag. Det er aldri for sent å gjøre snu-operasjoner; alt er reversibelt i livet! Gi deg litt ros for at du står på; for deg selv, barna dine og for oss. For du er gull verdt - og du har alltid vært det! Fra den dagen du ble unnfanget var du elsket, og veien videre til dit du er i dag, har vært fylt av opp- og nedturer, gode stunder og tunge stunder. Elementer som dukker opp og snubler ben på deg, men igjen noe som vender alt på hodet igjen og fører livet i positiv retning! Det er viktig at vi setter pris på oss selv for de verdier og egenskaper vi har; de ting i livet i oppnår, de drømmene vi tillater oss å ha, våre feil og mangler, våre lidenskaper og håp for framtid og mennesker rundt oss. Vi må ha håp for oss selv også; for forbedringer, endringer og vår egen mottakelighet for alt dette positive som vi higer etter. Om det er kjærlighet, omsorg eller respekt; hvis vi ikke gir oss selv det, hvem vil vel da gi oss det? Alt starter innenfra, og når vi får vår indre glød - da er vi uovervinnelige. Glad i deg, min kjære Bente. Du er ei herlig dame som jeg er glad for at jeg har fått lære å kjenne her inne.

La ditt indre lys få skinne gjennom.

Ååå, tusen takk kjæreste vennen min love you!!!!
Gud som jeg gleder meg til å treffe dere alle

Og vet du, du har rett i hvert eneste ord. Jeg har tenkt mye på dette i går kveld og i dag etter samtalen vi hadde i går om at det "ikke er grønnere på den andre siden osv". En del ting skjer av en grunn, tror jeg. Kanskje har jeg ikke truffet noen bedre mann enn han jeg en gang var gift med. -Men jeg er faktisk blitt ett bedre menneske og det er kanskje viktigere. Jeg hadde en prosess jeg måtte gå, og fortsatt går, igjennom, hadde jeg ikke gått den veien, ville jeg ikke vært den jeg er i dag. I tillegg er det en masse mennesker som er meg kjære i dag som jeg ikke ville hatt i livet mitt om jeg hadde blitt værende der jeg var. Og salsaen ville jeg heller ikke hatt, og det gir meg også veldig mye.
Kanskje må man ha større tro på det, stole på at noen ting skjer for en grunn og at man skal komme igjennom den prosessen man må igjennom som en forbedret versjon av seg selv. Kanskje gjelder dette også forholdet mitt til han Fyren....

Sist redigert av bente1 : 19-09-11 kl 22:27.
bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat