Vis enkelt innlegg
Gammel 19-09-11, 21:51   #3763
Pruttilutt
Seniormedlem

Pruttilutt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 37
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Kjære Bente mi. <3

Fint at du har hatt enda en seanse, håper den gjør godt. Det ripper nok opp i elementer fra lang tid tilbake, men i tiden framover vil du nok sette pris på den innsatsen du gjør den dag i dag. Det er aldri for sent å gjøre snu-operasjoner; alt er reversibelt i livet! Gi deg litt ros for at du står på; for deg selv, barna dine og for oss. For du er gull verdt - og du har alltid vært det! Fra den dagen du ble unnfanget var du elsket, og veien videre til dit du er i dag, har vært fylt av opp- og nedturer, gode stunder og tunge stunder. Elementer som dukker opp og snubler ben på deg, men igjen noe som vender alt på hodet igjen og fører livet i positiv retning! Det er viktig at vi setter pris på oss selv for de verdier og egenskaper vi har; de ting i livet i oppnår, de drømmene vi tillater oss å ha, våre feil og mangler, våre lidenskaper og håp for framtid og mennesker rundt oss. Vi må ha håp for oss selv også; for forbedringer, endringer og vår egen mottakelighet for alt dette positive som vi higer etter. Om det er kjærlighet, omsorg eller respekt; hvis vi ikke gir oss selv det, hvem vil vel da gi oss det? Alt starter innenfra, og når vi får vår indre glød - da er vi uovervinnelige. Glad i deg, min kjære Bente. Du er ei herlig dame som jeg er glad for at jeg har fått lære å kjenne her inne.

La ditt indre lys få skinne gjennom.

Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat