|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Opprinnelig lagt inn av Dollsine, her.
Jeg må få takke deg Bente, som fikk meg over på dette opplegget - og oppmuntret meg til å ikke gi opp. Har ikke merket noe til susete hode eller noe annet i dag. Litt småsulten like før jeg visste det var mat ja, men det skulle da bare mangle I går kveld ble det for mye fett på meg tror jeg; iaf var jeg kvalm hele natta + veldig hoven som sagt, men så spiste jeg 85 g fett i løpet av ett par timer og da. Med masse vann. Nei; det bør nok fordeles litt mer ja. Nå er jeg passe mett, 130 g kjøtt er min passe mengde ser det ut som.
Så bra!!! Så glad for at du kom deg igjennom omstillingen! -Og skulle det skje igjen av og til så vet du nå at du kan ta litt fett for å få energi til neste måltid, og så er det over igjen Håper det fortsetter å vises på vekta også
Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.
Jeg kan ha i signaturen min hvem som blir med og hvilke dager de ev. ønsker være med på. Skal lese tilbake litt og finne ut.Ok?
Hihihi Jada, regn begge dager på meg, må jo få shoppet også
Opprinnelig lagt inn av Nysgjerrig nok, her.
http://www.vannogbrod.no/index.php
Grei plass, god mat, sentralt - og de skriver at man kan få kjøpt en salsamann til 2000,-.
Sånn hvis Bente fikk lyst på ....no' søtt etter maten...
 Herlig!! Jeg tar heller en salsamann til dessert enn kake i alle fall
Har både vært hos healer i dag og vært på dansetrening, så har vært en travel ettermiddag, nå skal jeg kose meg på pcn resten av kvelden 
|