Opprinnelig lagt inn av aatinka, her. Er spent på hvordan denne blir - har sett på oppskriften og det er SERIØST mye arbeid på den veska, men så blir den fin også. Har så lyst å strikke den selv, med litt annet mønster kanskje
Opprinnelig lagt inn av aatinka, her.
Er spent på hvordan denne blir - har sett på oppskriften og det er SERIØST mye arbeid på den veska, men så blir den fin også. Har så lyst å strikke den selv, med litt annet mønster kanskje
Seriøst mye, ja, men jeg er veldig fornøyd med resultatet. Tror det skal være enkelt å tilpasse designet til et annet diagram, det står iallefall noe om det nederst i oppskriften. Ikke alle er like glad i skaller som meg Veske til tørk - mer eller mindre hele søndagen gikk med til to omganger toving, vrenging og blokking og stort sett: Ferdig tørket spiller ny håndarbeidsbag til garnjunkie Camomilla: Matcher kaffekoppen min Har vært og kjøpt garn på Europris i dag - første gang jeg prøver "billig-garn". Håper det skal være greit å hekle grytekluter av - har kjøpt denne hekleoppskriften på grytekluter. Denne også etpar til. Oops.