Vis enkelt innlegg
Gammel 19-09-11, 19:22   #3744
Dollsine
Gjest

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Hei hei; her er jeg. Endelig tilbake fra jobb og ferdig middagsspist. Så koselig å se all aktiviteten som har vært i dag; håper det blir slik i kveld og?

Jeg må få takke deg Bente, som fikk meg over på dette opplegget - og oppmuntret meg til å ikke gi opp. Har ikke merket noe til susete hode eller noe annet i dag. Litt småsulten like før jeg visste det var mat ja, men det skulle da bare mangle I går kveld ble det for mye fett på meg tror jeg; iaf var jeg kvalm hele natta + veldig hoven som sagt, men så spiste jeg 85 g fett i løpet av ett par timer og da. Med masse vann. Nei; det bør nok fordeles litt mer ja. Nå er jeg passe mett, 130 g kjøtt er min passe mengde ser det ut som.

Det du postet her Nysgjerrig, er veldig godt sagt!

Jeg ser ikke for meg å være i Oslo en hel helg like før jul; og kan tenke meg enten fredag - lørdag eller lørdag - søndag. Om dere møtes hele helgen så deltar jeg jo i store deler

Si meg....er dere bikkjefolk alle sammen? Jeg liker ikke sånne dyr; verken store eller små. Og det vet bikkjene også, og opptrer deretter når de møter meg

Sist redigert av Dollsine : 19-09-11 kl 19:41.
  Svar med sitat