Vis enkelt innlegg
Gammel 19-09-11, 08:25   #371
Lindemor
Seniormedlem

Lindemor sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Lindemor er en juvelLindemor er en juvelLindemor er en juvel

Sv: Trenger *venninner* å gå ned 20 kg med

Opprinnelig lagt inn av LadyLike, her.

Min mann viste meg nøyaktig HVOR jeg har endret meg på kroppen og når han viste det til meg, så kunne jeg faktisk se det jeg også. Det hjalp utrolig mye, siden jeg sliter med å se endringene selv.

Ser spesielt stor forskjell på ryggen og huden som er strammere og det hjalp veldig på motivasjonen.

Takk for gode ord, men jeg er bare meg....

Såååå godt å lese det du her skriver! Så smart å bruke tid sammen på dette. Det er det du trenger. Kloke mennesker gjør det som er nødvendig å gjøre og dere er kloke og gode. Glad for at du har den mannen din!

Klart at det er forskjell og jeg er sikker på at forskjellen er noe større enn det antallet kilo tilsier. Vi har noen merkelige forestillinger om hvor mye sånn og sånn kilo utgjør. Det er sikkert lurt å kaste alle disse tankene på båten og faktisk LEVE på veien ned! Glede seg over de små tingene og gjøre de rette grep. Når de rette grep er gjort er kunstne å glede seg over det. Det gir mestringsfølelse og kilde til videre fremgang og nye kloke valg.

Glad for at du fikk påfyll for motivasjonen! Kanskje er det lurt å gjøre mer av det som funker!

Lindemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat