Vis enkelt innlegg
Gammel 19-09-11, 00:16   #3732
Nysgjerrig nok
Medlem

Nysgjerrig nok sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Hovedstaden
Nysgjerrig nok er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Foksy, her.

Hehe, det blir litt annerledes ja! Ja, hvor mange Foxy'er har du gått ned Bente?

Hun er veldig glad i mennesker og barn, skeptisk til hunder som ikke har lært å hilse, men står og henger i båndet for å komme frem... Men hilser på de fleste selv om hun er litt reservert.. Hun er verken superlykkelig og løper avgårde for å hilse på, eller aggressiv og bjeffete. Veldig grei å ha med og gjøre iom at jeg derfor kan ha henne løs når vi går tur der det ikke er fare for bil/sykkel!
Jeg er veldig opptatt av hundeadferd og trening, og skulle sikkert hatt en større brukshund. Men jeg blir positivt overrasket over henne stadig vekk. Hun er tøffere enn str skulle tilsi 10 1/2 mnd nå, så hun er ikke helt voksen ennå da...

Kult!
Jeg skal definitivt ikke ta med han 3 åringen jeg er fostermamma til nå - stor huskymix som er supersnill - helt til han ser en liten hund. Da er han ikke grei lengre - og jeg har desverre ikke klart å "knekke koden" - utover at jeg forstår at det har noe med små hunder å gjøre. Skikkelig kjipt da - selv om han ikke spiser de opp så ser det fryktelig stygt ut når en stor kar går løs på en liten stakkar. Mest bjeffing / brøling / utpsyking - men likevel - en god utfordring, selv for meg.

Men - jeg liker hunder som andre har gitt opp. Er noe sjeldent vakkert når man får de til - etter noen år med trening..

Nysgjerrig nok er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat