Vis enkelt innlegg
Gammel 19-09-11, 00:11   #3729
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Foksy, her.

Bente: Ja, du skulle vært med, alle skulle vært med!
Men det kan bli litt av et treff i desember om over halvparten er på ketogen diett, hihihi...jeg kommer nok til å være alkofri pga eksamen få dager etter, så jeg kan passe på den korte tiden jeg er tilstede

Hihihi - det kan bli litt av ett syn du, syns jeg ser oss, kanskje du må bli lenge for å passe på, Foksy

Opprinnelig lagt inn av Nysgjerrig nok, her.

Kjekt?? Ja, det kan du si det. Jeg blir skremt jeg da. Har ikke tro på at folk er hyggelig...før jeg opplever det. Så jeg er mest skremt egentlig. Hehe - og jo da, jeg har det med å bli posetivt overrasket - heldigvis.
Men - i desember er du med??? Ikke sant????

Please?

Klart jeg blir med i desember!

Og det å treffe alle her inne blir jo ikke det samme som totalt fremmede, vet du. Folk kan da umulig være så kjekke og skjønne som de er her inne og så skumle "der ute", det kan jeg ikke tro. Vi kjenner jo hverandre ganske bra nå etter hvert

Opprinnelig lagt inn av Foksy, her.

Hehe, det blir litt annerledes ja! Ja, hvor mange Foxy'er har du gått ned Bente?

Med 15 kg, blir det jo 10 foxyer det

Og for en skjønn hund da, herlig

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat