Vis enkelt innlegg
Gammel 19-09-11, 00:03   #3728
Foksy
Medlem

Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oppland
Alder: 48
Foksy er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Nysgjerrig nok, her.

Jepp... Og en ting er sikkert - jeg gjør som jeg sier. Alltid. Så da er det en deal - hehehe - eller date liksom.

1,5 kilo!? Det er smått. Hehe - da er hunden din mindre enn det Bente går ned på 14 dager. Jeg har erfaringen med omplasserte aggresive hanhunder på 40+ kg - så det skal bli hyggelig å snakke med en liten sak. Er det hun eller han da? Pratsom? Utadvendt? Sosial med andre firbeinte?

Hehe, det blir litt annerledes ja! Ja, hvor mange Foxy'er har du gått ned Bente?

Hun er veldig glad i mennesker og barn, skeptisk til hunder som ikke har lært å hilse, men står og henger i båndet for å komme frem... Men hilser på de fleste selv om hun er litt reservert.. Hun er verken superlykkelig og løper avgårde for å hilse på, eller aggressiv og bjeffete. Veldig grei å ha med og gjøre iom at jeg derfor kan ha henne løs når vi går tur der det ikke er fare for bil/sykkel!
Jeg er veldig opptatt av hundeadferd og trening, og skulle sikkert hatt en større brukshund. Men jeg blir positivt overrasket over henne stadig vekk. Hun er tøffere enn str skulle tilsi 10 1/2 mnd nå, så hun er ikke helt voksen ennå da...

Her er fra forrige tur rundt Sognsvann, trente "sitt" midt i stien med joggere og andre hunder rundt på alle kanter, hun er superfokusert!

Foksy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Easylife Svar med sitat