Vis enkelt innlegg
Gammel 18-09-11, 23:38   #3721
Appelsinpiken
Medlem

Appelsinpiken sin avatar

Medlem siden: May 2011
Alder: 38
Appelsinpiken er ny på veien

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Foksy, her.

Er det bilde av deg på avataren Appelsinpiken? Du ser jo smashing ut!!

Jeg inviterer både appelsinpiken og Nysgjerrig-jenta med på gåtur/joggetur rundt sognsvann f-eks? Om dere har tid og mulighet
Jeg skal iaf opp dit på torsdag kl 18 imens datteren min har speidermøte der oppe.

Hei!
Ja, det er meg på avataren. Her har jeg tatt på meg en bukse fra diesel i strl 28. Den er så absurd trang at det rett og slett ikke finnes ord. Blir litt slankere når jeg tar på den.
Og ja: Jeg er med på torsdag!

Opprinnelig lagt inn av bente1, her.

Hvis dere føler dere ferdig slanket Appelsinpiken og Nysgjerrig nok, så er det jo på tide å bestemme seg for ett passende karbonivå dere tror dere vil ligge på og så øke gradvis dit. Kjenner dere at det blir problemer på veien, så er det jo bare å stramme til igjen. Tror det er smart å gjøre det gradvis, så dere ikke får en ubehagelig overraskelse.

Jeg er egentlig ikke helt fornøyd enda, men det nærmer seg. Er ikke mange kiloene igjen

Opprinnelig lagt inn av Nysgjerrig nok, her.

Songsvann ..... Torsdag.... Hm. Jeg er jo redd folk - men... det hadde vært kult også. Ikke jogge da - det er ikke min kropp skapt for..men å gå rundt der skal jeg da få til på et vis...
Er du med lykklige Appelsin??

Jeg satser usett - som det heter i poker - og blir med hvis vi får med Appelsinen! Oki?
Hjelpes

Jada, frøkna er med!

Appelsinpiken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat