|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.
I morgen er det veiing. Fast bestemt. Jeg har trødd i meg brødskive fordi jeg var så kvalm og ikke klarte tanken på egg og bacon (som er det eneste i kjøleskapet). Vel, det rettferdiggjører ikke det flotte valget jeg tok. Som straff blir det vekta i morgen. Hu-ra.
Ikke mere brød, Pruttis vennen, du lager bare mer problemer for deg selv med søtsug i morgen vet du
Opprinnelig lagt inn av Nysgjerrig nok, her.
Tøfft!
Har tro på at det er sånne gutter som blir menn til slutt. Egne meninger i tillegg til at han sikkert vil bli god på å lese mennesker / ansikt / situasjoner dersom han skal kunne spille roller.
Bra jobbet Bente! 
Ja, sååååå stolt av ungene mine
Opprinnelig lagt inn av Foksy, her.
Kul sønn du har Bente!! Hvor gammel er han igjen? Når du ser hvor flott en gutt han har blitt, kan du jo tenke selv at det må ha noe med mamma'n å gjøre 
Han er 17 år, en kjekk og flott gutt, og det sier jeg ikke bare som mamma altså, det er i meste laget med jenter på døra her spør du meg
Hehehe, med vilje og egne meninger fra omtrent han var født har han ikke vært bare enkel å oppdra, men nå ser jeg jo at de egenskapene gjør han sterk og trygg og det er deilig for et mammahjerte
|