Vis enkelt innlegg
Gammel 18-09-11, 23:18   #3712
Nysgjerrig nok
Medlem

Nysgjerrig nok sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Hovedstaden
Nysgjerrig nok er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Foksy, her.

Jeg skulle så gjerne vært med på treff, bor jo i Oslo. Men jeg har en eksamen 9. desember og den neste 13.

Men jeg må jo uansett ha noe mat i løpet av helgen, så en liten tur skal jeg få til! Vil gjerne hilse på dere alle!

Er det bilde av deg på avataren Appelsinpiken? Du ser jo smashing ut!!

Jeg inviterer både appelsinpiken og Nysgjerrig-jenta med på gåtur/joggetur rundt sognsvann f-eks? Om dere har tid og mulighet
Jeg skal iaf opp dit på torsdag kl 18 imens datteren min har speidermøte der oppe.

Selv har jeg nå gått ned igjen det jeg gikk opp denne mnd etter røykekuttet, og er strålende fornøyd! Nå kan jeg fortsette videre vekttap tror jeg..Weeeeeee!!!

Hvor mye tror dere vi kan gå ned til treffet i desember? Jeg skal iaf lage meg en liten utfordring

Hellu you!!
Helt utrolig at du har sluttet å røyke OG gått ned. Gosj. Der er jeg full av beundring altså. Jeg røyker, mere en nok, men er livredd for kiloene som dukker opp den dagen jeg slutter.
Og JA: hvis du har eksamen den 9' ende så kan du jo bli med da - ut å spise, hilse på, skravle og innkassere alle de elektroniske klemmene - og fortsatt være i stand til å lese den 10 og 11 og 12 - før neste eksamen?!?

Songsvann ..... Torsdag.... Hm. Jeg er jo redd folk - men... det hadde vært kult også. Ikke jogge da - det er ikke min kropp skapt for..men å gå rundt der skal jeg da få til på et vis...
Er du med lykklige Appelsin??

Jeg satser usett - som det heter i poker - og blir med hvis vi får med Appelsinen! Oki?
Hjelpes

Nysgjerrig nok er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat