|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Opprinnelig lagt inn av Foksy, her.
Det er lett å være etterpåklok Bente, men det er ikke din feil alene at det ikke fungerte mellom deg og eksmannen. Jeg har tenkt slik noen ganger ifht pappaen til datteren min også, hadde omtrent på samme måte med ham ifht at jeg snakket og snakket om at vi ikke hadde det bra, og at han ikke forsto før det var for sent...tror jeg har lært mye siden da, og ikke minst blitt eldre og mer erfaren i bagasjen. Kan ikke skjønne annet enn at du må være et kupp!!!! 
Selv har jeg nå gått ned igjen det jeg gikk opp denne mnd etter røykekuttet, og er strålende fornøyd! Nå kan jeg fortsette videre vekttap tror jeg..Weeeeeee!!!
Hvor mye tror dere vi kan gå ned til treffet i desember? Jeg skal iaf lage meg en liten utfordring
Takk skjønne venn Alltid lett å se etterpå hva en burde gjort annerledes, men i situasjonen..... Men vet du hva jeg tenkte på etterpå - hvis jeg ikke hadde gått fra eksmannen min, ville jeg aldri begynt med salsa, det var slike ting jeg aldri fikk han med på. Og for å si det som det er gir salsaen meg mer lykke en han gjorde... så kanskje det var et riktig valg
Grattis med vekttap, så kjekt!!!
Opprinnelig lagt inn av Foksy, her.
Vurderer å bake kokosbrød jeg også...har gått tom, og det var utrolig enkelt å spise...og lage 
Jepp, det er veldig greit å ha. Nå står faktisk mitt i ovenen, jeg skal ha det varmt til kvelds med masse smør og litt ost,mmm gleder meg
|