Vis enkelt innlegg
Gammel 18-09-11, 23:06   #3708
Nysgjerrig nok
Medlem

Nysgjerrig nok sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Hovedstaden
Nysgjerrig nok er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av bente1, her.

Heihei, Nysgjerrig nok, jeg er her. Har vært ute og hentet sønnen, han har vært en tur i teateret og kjørt han til sin far, der han skal være til fredag.

Hvis dere føler dere ferdig slanket Appelsinpiken og Nysgjerrig nok, så er det jo på tide å bestemme seg for ett passende karbonivå dere tror dere vil ligge på og så øke gradvis dit. Kjenner dere at det blir problemer på veien, så er det jo bare å stramme til igjen. Tror det er smart å gjøre det gradvis, så dere ikke får en ubehagelig overraskelse.

Jeg kjenner at jeg trenger noe kvelds, men er tom for det meste og har ingen gode ideer, hmm, hva skal jeg finne på da... Kanskje jeg må bake kokosbrød, men det tar litt tid

Tjo-bing!! Heiiiiiii!!
Jeg er ikke ferdig altså - men har ikke veldig langt igjen. Som igjen avhenger hvor lang tid jeg bruker på resten... Egentlig så burde jeg ha veid meg - etter å ha bestemt meg for en sluttvekt. Jeg tror ikke jeg har et objektivt syn på meg selv (hvem har vel egentlig det ift seg selv??).
Er redd at jeg alltid kommer til å ville gå ned "litt til" og "litt til"...

Har du en sønn som går på teater? Så artig. Vet ikke hvorfor men jeg tror ikke at jeg kjenner noen sønner som gjør det. Men jeg kjenner ikke så mange sønner heller kanskje. Så er sønnen din også den eneste gutten jeg vet om som er lavkarbogutt. Kult! (Ta han med på treff i desember du - hvis han tolererer gamle damer da stakkar)

Kveldsmat ja... hm: har du ikke egg heller da? Momse noe pålegg kanskje? Ostesnacks?

Nysgjerrig nok er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat