|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Jeg er her! Det tar bare så himla lang tid å lese seg opp når det har tatt litt tid siden sist....har lest og lest både i går og i dag før jeg nådde bunnen, hihi...
Jeg skulle så gjerne vært med på treff, bor jo i Oslo. Men jeg har en eksamen 9. desember og den neste 13.
Men jeg må jo uansett ha noe mat i løpet av helgen, så en liten tur skal jeg få til! Vil gjerne hilse på dere alle!
Dere kebab-jentene...som sverger til bislett kebab...Om dere spiser den oppe ved Bislett så anbefaler jeg på det sterkeste å gå litt lenger opp, til Balkan (ligger i Pilestredet, rett ovenfor Høgskolen). De serverer kebab med ekte kjøtt, svin eller kylling, hjemmelaget nystekt pitabrød (som vi seff ikke skal spise da Det er såååå godt, dessverre ), hjemmelaget dressing og gode grønnsaker. Jeg føler meg faktisk ganske sunn når jeg spiser kebab derfra, uten mais og bare en bitteliten smak av pitabrødet
Og gratulerer MASSE til Dollsine med vektnedgangen. Det er nok kroppen som holder på å omstille seg, det du kjenner som ubehag. Håper det ikke blir for ille, men etterhvert som du kjenner at det er fordi du går NED i vekt vil det kanskje oppleves som positivt?
Lykke til med både salg og forkjølelse Sanna. Håper du ikke astmaen blusser opp
Er det bilde av deg på avataren Appelsinpiken? Du ser jo smashing ut!!
Jeg inviterer både appelsinpiken og Nysgjerrig-jenta med på gåtur/joggetur rundt sognsvann f-eks? Om dere har tid og mulighet
Jeg skal iaf opp dit på torsdag kl 18 imens datteren min har speidermøte der oppe.
Det er lett å være etterpåklok Bente, men det er ikke din feil alene at det ikke fungerte mellom deg og eksmannen. Jeg har tenkt slik noen ganger ifht pappaen til datteren min også, hadde omtrent på samme måte med ham ifht at jeg snakket og snakket om at vi ikke hadde det bra, og at han ikke forsto før det var for sent...tror jeg har lært mye siden da, og ikke minst blitt eldre og mer erfaren i bagasjen. Kan ikke skjønne annet enn at du må være et kupp!!!! 
Selv har jeg nå gått ned igjen det jeg gikk opp denne mnd etter røykekuttet, og er strålende fornøyd! Nå kan jeg fortsette videre vekttap tror jeg..Weeeeeee!!!
Hvor mye tror dere vi kan gå ned til treffet i desember? Jeg skal iaf lage meg en liten utfordring

|