Vis enkelt innlegg
Gammel 18-09-11, 22:30   #3701
Nysgjerrig nok
Medlem

Nysgjerrig nok sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Hovedstaden
Nysgjerrig nok er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Appelsinpiken, her.

Wuhu!
Føltes godt med litt støtte bak den tanken. Siden jeg faktisk ikke MÅ ned i vekt lenger, jeg bare føles dvask fortsatt (men det var det der med trening da... ).
Blir jo ikke så mye anderledes jeg kan spise heller. Hvis det lavkarbobrødet er godt (noe jeg virkelig satser på her nå! liker ikke så mye av disse brødetterligningene) så vil det jo ta opp en ganske stor der av karbo-budsjettet. Og det blir fremdeles smør på skiva. Margarin kan gå å ta seg en bolle (de havner hvertfall i søpla begge to!).

Tror jeg ser litt (bittelitt) av den samme horisonten. Skal ikke ned så veldig mye mere - og lurer litt på hvordan jeg skal gjøre det etterpå... Skal ned mere altså, for å ha en buffer liksom. Men vedlikeholdskosthold blir en ny utfordring.
Og jeg føler meg litt dvask - slapp i figuren. Har treningsplaner - og treningsmuligheter - men akkurat nå så mangler jeg tiltaket. Hehe - mangler tiltak og rompe. Den har blitt litt flat og ...rar... Ikke det at den var så fin før heller - men den har nå ikke blitt som jeg ville. Og jeg vil ha viljen min!

Har du noen treningsmuligheter da lille appelsinen? I hverdagen din så har du kanskje ikke tid heller??

Dollsine: For en vakker & klok ting å si!!!! "Gresset er ikke grønnere på den andre siden så lenge du vanner det der du er". Sukk - noe av det beste jeg har hørt på lenge.

Nysgjerrig nok er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat