Vis enkelt innlegg
Gammel 18-09-11, 16:23   #3677
Dollsine
Gjest

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Nysgjerrig nok, her.

Hehe - da er vi to. Jeg er ikke oppblåst - det er faktisk sommerfugler!!

Ja - sant som du sier. Han er jo glad i meg - og egentlig ganske sympatisk når det kommer til maten / kiloene / kroppen min. Han sa etter en kort stund med lavkarbo at han beklaget at han ikke så at jeg hadde gått ned, men at jeg skulle trøste meg med at det var fordi han ser meg hver dag og at han aldri hadde synes at jeg var noe annet en skikkelig fin. Og det var jo egentlig veldig koselig sagt synes jeg. I ettertid har han sagt at han ser det - og kjenner det. (Tror dere ikke han løftet på meg her en dag - gosj - jeg er ikke et sånt menneske som liker å bli løftet liksom)

Hm - for 5 min siden så satt jeg og irriterte meg over at han hadde satt igjen en diger pose med M&M's på bordet her - men nå (etter å ha tenkt igjennom hans søte kommentarer) sitter jeg bare å tenker på han er en fin fyr.

Så søtt av ham da... Jeg tror mannfolk velger å være litt forsiktig med å si noe og jeg; de er nok klar over at det er litt sårt for oss. Ikke vær irritert på ham for M&M'en. Legg den heller et sted han finner den du; i jakken, på nattbordet el noe sånt. Jeg putter stadig vekk ting vekk som mannen min legger igjen. Sist var det en pose Dent (tror jeg?); han hadde lagt den på benken til meg han, for det stod at den var sukkerfri Koselig da.

Svar med sitat