Vis enkelt innlegg
Gammel 18-09-11, 16:15   #3675
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Nysgjerrig nok, her.

Jeg forstår godt hva du mener - jeg deler jo ikke vekten min med meg selv engang!! Bare tanken på å dele den med andre (ref folk rundt meg, ikke dere - dere framstår som relativt ufarlige) gjør at jeg blir svett her. Uh... Fordi det synes at jeg har gått ned så er det fra tid til annen noen som spør rett ut: Hvor mange kilo har du gått ned? Og da blir jeg helt satt ut. Sikkert et "normalt" spørsmål, men det er jo noe av det mest private for min del så jeg blir helt klam & kvalm av det.

Målebukse ja - bra uttrykk! Hvis den er gammel så må du kanskje ta høyde for at kroppen har endret seg også.. Tenkte jeg skulle prøve bikinier etterpå jeg da - gosj. Fordelen er at jeg antakelig har bikinier i de fleste størrelser, satser på at noe passer.
Samboeren gjorde meg oppmerksom på at han aldri har sett meg i bikini før.... hvilket var litt festlig - men som også gjorde at jeg fikk litt.....hm..prestasjonsangst liksom. Vil jo at han skal synes at jeg ser bra ut da.

Ja, forferdelig irriterende det der med at folk skal mase om vekta - dersom man ønsker å si det, sier man det uoppfordret.... Har ei jente på salsaen som maser på det stadig vekk, har mest lyst til å gi et slemt svar tilbake, men hun er jo veldig søt og hyggelig ellers da, så biter det i meg

Du kommer til å se smashings ut i den bikinien, det er jeg overbevist om, og det kommer kæresten din til å synes også!

Opprinnelig lagt inn av Dollsine, her.

Den buksa kommer du inn i Bente, bare vent! Gi deg litt tid. Det er jo mulig du veide det samme, men at kroppen har forandret seg siden den gang.

Ja, jeg skal inn i den buksa, basta!
Dere har helt rett begge to, jeg har nok endret litt fasong siden jeg brukte den. Er vel ca 5 år siden jeg kjøpte den. Men det var før jeg fikk ryggproblemer, så jeg trente mye på den tiden (for å holde vekta i sjakk....) Jogget bla. 30 km i uka, pluss styrke i tillegg til dansing. Så nå har jeg nok mindre muskler og mer fett på kroppen....hmmm ingen hyggelig selvinnsikt

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat