|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Opprinnelig lagt inn av bente1, her.
Kan godt prøve å satse på 9-11 des for treff for min del,
Gulp... nå fikk jeg plutselig masse sommerfugler i magen... Men datoene er notert og passer godt.
Den buksa kommer du inn i Bente, bare vent! Gi deg litt tid. Det er jo mulig du veide det samme, men at kroppen har forandret seg siden den gang.
Opprinnelig lagt inn av Nysgjerrig nok, her.
Sikkert et "normalt" spørsmål, men det er jo noe av det mest private for min del så jeg blir helt klam & kvalm av det.
Tenkte jeg skulle prøve bikinier etterpå jeg da - gosj. Fordelen er at jeg antakelig har bikinier i de fleste størrelser, satser på at noe passer.
Samboeren gjorde meg oppmerksom på at han aldri har sett meg i bikini før.... hvilket var litt festlig - men som også gjorde at jeg fikk litt.....hm..prestasjonsangst liksom. Vil jo at han skal synes at jeg ser bra ut da.
Du har veldig rett Nysgjerrig; det er et privat spørsmål, men folk spør lell. Jeg tror det er i beste mening, og for å dele det positive med deg/oss. Jeg bruker å svare sånn vagt jeg, men opplever at mange spør videre for å vite mer. Huff... en skal ikke henge seg opp i det en ikke kan få gjort noe med, men jeg har lært og spør ikke.
Tenker det ordner seg med bikiniprøvingen jeg. Den jeg kjøpte i fjor var litt for stor i år; spesielt overdelen. Var lite lekker da med utflytende pupper i for store skåler, men jeg tenkte skitt au - det er bedre at det er den veien enn den andre! Tenker samboen gleder seg til ferie med deg i bikini jeg; han liker deg vet du Så av med fillene og på med bikinien, og kos deg godt. Du skjønner hva jeg mener?? 
Sist redigert av Dollsine : 18-09-11 kl 16:06.
|