|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Opprinnelig lagt inn av bente1, her.
Dollsine: Selvfølgelig skal du dele gleden din - delt glede er dobbel glede
Jeg må bare innrømme at dere her inne er de eneste jeg deler både vekt og vektnedgang med. Syns liksom ikke det er nødvendig at alle rundt meg vet hvor mye jeg har gått ned, de ser det de ser, resten er hemmelig. Har nok en liten psykologisk sperre på å fortelle hvor mye mer jeg faktisk har veid.....
Nyskjerrig nok og Appelsinpiken: Kebab uten mais og brød er sikkert helt fint for dere som tåler litt mer karber. For oss som må holde oss langt under 15g for å få vektnedgang derimot....
Jeg ble litt overmodig og prøvde på meg "målbuksa mi" i dag, hmmmm er litt igjen enda ja.... Egentlige målet mitt er den buksa, følte meg så fin da jeg kjøpte den, og vil finne tilbake til den følelsen, samt den er helt uten strech, så den lyver ikke. Målvekta er satt ut fra hva jeg ca tror jeg veide da jeg kjøpte den. Vet ikke helt om det er sånn at de siste kiloen sitter feil i forhold til buksa, eller om jeg tok feil av vekta....uansett, det var litt lengre igjen enn jeg trodde
Kan godt prøve å satse på 9-11 des for treff for min del, som sagt tar jeg bare sønnen med til Oslo hvis det ikke passer for faren, da får vel han finne seg et teaterstykke eller noe slikt mens vi finner oss en tapasrestaurant
Jeg forstår godt hva du mener - jeg deler jo ikke vekten min med meg selv engang!! Bare tanken på å dele den med andre (ref folk rundt meg, ikke dere - dere framstår som relativt ufarlige) gjør at jeg blir svett her. Uh... Fordi det synes at jeg har gått ned så er det fra tid til annen noen som spør rett ut: Hvor mange kilo har du gått ned? Og da blir jeg helt satt ut. Sikkert et "normalt" spørsmål, men det er jo noe av det mest private for min del så jeg blir helt klam & kvalm av det.
Målebukse ja - bra uttrykk! Hvis den er gammel så må du kanskje ta høyde for at kroppen har endret seg også.. Tenkte jeg skulle prøve bikinier etterpå jeg da - gosj. Fordelen er at jeg antakelig har bikinier i de fleste størrelser, satser på at noe passer.
Samboeren gjorde meg oppmerksom på at han aldri har sett meg i bikini før.... hvilket var litt festlig - men som også gjorde at jeg fikk litt.....hm..prestasjonsangst liksom. Vil jo at han skal synes at jeg ser bra ut da.
Opprinnelig lagt inn av Appelsinpiken, her.
Pokker! Der forsvant hun. Jeg som var sååå nysgjerrig på hva hun skrev!
Er vel flere som meg som detter ut ved jevne mellomrom - opplever at jeg må logge med på igjen relativt ofte...
Ler av nysgjerrigheten din Lykkelige appelsin - kjenner meg godt igjen der ja. 
Passer det for deg 9-11 des?
Hva med dere andre da?
|