|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Dollsine: Selvfølgelig skal du dele gleden din - delt glede er dobbel glede
Jeg må bare innrømme at dere her inne er de eneste jeg deler både vekt og vektnedgang med. Syns liksom ikke det er nødvendig at alle rundt meg vet hvor mye jeg har gått ned, de ser det de ser, resten er hemmelig. Har nok en liten psykologisk sperre på å fortelle hvor mye mer jeg faktisk har veid.....
Nyskjerrig nok og Appelsinpiken: Kebab uten mais og brød er sikkert helt fint for dere som tåler litt mer karber. For oss som må holde oss langt under 15g for å få vektnedgang derimot....
Prutti: Grattis med nytt kontor!
Oljer: Cocosa er et must, helst extra virgin hvis du liker kokossmak. Exstra Virgin Olivenolje er også det beste til salater osv. Disse to er de eneste oljene jeg tar. Dollsine tar Udos i tillegg, men jeg greier ikke smaken. Dersom du ikke spiser fisk veldig ofte, vil jeg også anbefale tran eller trankapsler, omega 3 er veldig bra for fettforbrenningen har jeg lest.
Håper ikke NAV roter det til for deg igjen....
Jeg ble litt overmodig og prøvde på meg "målbuksa mi" i dag, hmmmm er litt igjen enda ja.... Egentlige målet mitt er den buksa, følte meg så fin da jeg kjøpte den, og vil finne tilbake til den følelsen, samt den er helt uten strech, så den lyver ikke. Målvekta er satt ut fra hva jeg ca tror jeg veide da jeg kjøpte den. Vet ikke helt om det er sånn at de siste kiloen sitter feil i forhold til buksa, eller om jeg tok feil av vekta....uansett, det var litt lengre igjen enn jeg trodde
Kan godt prøve å satse på 9-11 des for treff for min del, som sagt tar jeg bare sønnen med til Oslo hvis det ikke passer for faren, da får vel han finne seg et teaterstykke eller noe slikt mens vi finner oss en tapasrestaurant
|