Vis enkelt innlegg
Gammel 15-10-05, 12:27   #19
Helene
Seniormedlem

Helene sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Alder: 39
Helene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressurs

Sv: Sukkeravgift fjernes, matmomsen økes

Jeg vet at folk kommer til å kjøpe mer sukkervarer om de blir billigere, Jeg jobbet på europris i vår/sommer og når vi satte ned kg prisen på løsgodt fra 80kr til 50kr kiloen kom folk strømmende til å kjøpte kilovis.

Barn som skulle på skoleavslutning og hadde fått 50 kr for å kjøpe brus og snop brukte ALLE og det blir faktisk 800g med snop og 1 brus. jeg satt å grøssa bak kassen den uken med alle skoleavsluttningen.. og hver lørdag og fredag ettermiddag.. *grøsse* folk kjøpte så utrolig mye snop! spesielt siden de trodde det var tilbud.. og så når de ikke var det kom de igjen når det var tomt å kjøpte like mye..

Helene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert som ligner ketolyse Svar med sitat